Avaleht / Vastutustundlik tarbijakommunikatsioon

Vastutustundlik tarbijakommunikatsioon

Lähtume mitmest riiklikust ja rahvusvahelisest toidu- ja karastusjookide vastutustundliku turunduse põhimõttest. Jälgime, et me ei läheks reklaamitegevuses vastuollu Rahvusvahelise Kaubanduskoja (ICC) vastutustundliku reklaami juhistega ega Euroopa Liidu Toiduaine- ja Joogitööstuse Konföderatsiooni (CIAA) ning Eesti Õlleliidu eneseregulatsioonikoodeksiga. Lisaks ettekirjutatud suunistele ja regulatsioonidele rakendame oma turundustegevustes Olvi Grupi turunduse põhimõtteid ja enesekontrolli, mis on mõneti rangem kui ametlikud piirangud. Just nii tegutsedes vastame joogitööstusele esitatud ootustele ja edendame oma tööstusharus vastutustundlikku turundust.

Vastutustundlikus tarbijakommunikatsioonis

  • Jagame tõest ja faktidel põhinevat teavet ning väldime põhjendamatuid tooteväiteid.
  • Alkoholisisaldusega tooted märgistame selgelt. Meie alkohoolsed tooted sisaldavad hoiatusi, mis keelavad tarbimise alaealistel, rasedatel ja autojuhtidel.
  • Energiajoogid sisaldavad kasutusjuhiseid ning hoiatusi tundlikele rühmadele.
  • Alkohoolsete jookide reklaam digikanalites on lubatud ainult siis, kui vähemalt 70% sihtrühmast on vanemad kui riigis kehtiv alkoholitarbimise vanusepiir. Reklaamides osalevad inimesed peavad olema vähemalt 25-aastased. Kui kasutatakse multifilmitegelasi, ei tohi need olla lastele atraktiivsed.
  • Karastusjookide reklaam ei ole suunatud alla 12-aastastele lastele. See kehtib trükimeedias, internetis ja televisioonis.
  • Kui vähemalt 35% meediakanali sihtrühmast on alla 12-aastased või seda võib eeldada, ei reklaami Olvi Grupp selles keskkonnas ühtegi jooki. Reklaamide sisu ei tohi olla lastele atraktiivne, välja arvatud juhul, kui see toetab kehalist aktiivsust. Samuti ei tohi karastusjookide reklaamid sisaldada vägivalda ega agressiivset käitumist.
  • Energiajoogide reklaamid on suunatud ainult vastava vanusegrupi inimestele vastavalt riiklikule seadusandlusele.