Avaleht / Vastutustundlik tootearendus

Vastutustundlik tootearendus

Meie tootearendus keskendub jätkusuutlikele tootekontseptsioonidele. Meie eesmärk on see, et aastaks 2030 vastaks kõik meie tooted jätkusuutlikkuse kriteeriumitele.

Kriteeriumid võtavad põhjalikult arvesse toote keskkonamõju, näiteks süsiniku jalajälge ja elurikkuse küsimusi. Lisaks hõlmavad kriteeriumid ringmajanduse teemasid toorainete ja pakendamise osas. Sotsiaalse vastutuse osas keskenduvad kriteeriumid tarbijate tervise toetamisele, näiteks mittealkohoolsete valikute ja toote koostise osas.

Tootearenduses:

  • Suurendame mittealkohoolsete toodete osakaalu alkoholikategooriates.
  • Suurendame mittealkohoolsete toodete osakaalu kogu tooteportfellis.
  • Pöörame tähelepanu lisatud suhkru vähendamisele meie toodetes. Eesmärk on 2025. aastaks vähendada lisatud suhkru osakaalu toodete portfellis 15% 2015. aastaga võrreldes.
  • Arendame tervisliku lisandväärtusega ja erineva funktsionaalsusega tooteid (vitamiinid, mineraalid, toidulisandid jms).
  • Lähtume iga uue toote loomisel selle tervislikumaks muutmise põhimõttest: vähem alkoholi, väiksem kogus, vähem lisaaineid.
  • Ei kasuta toodetes asovärve.
  • Oleme liitunud õlletootjate eneseregulatsiooniga, mille alusel me ei tooda üle 7-kraadist õlut ja longdrinki ega üle 5,5-kraadist siidrit.