A. Le Coq tõi turule Põhiseaduse Pilsneri, mis on pühendatud Eesti Vabariigi põhiseaduse 15. aastapäevale. Spetsiaalselt tähtsündmuseks pruulitud õlu Põhiseaduse Pilsner on müügil vaid juubeliperioodil, ligikaudu 3 kuud.
A. Le Coq’i juhi Tarmo Noobi sõnul on ettevõttele suur au anda ühele oma tootele väärikas Eesti Vabariigi põhiseadust esindav nimi. “Meie eesmärk oli tähistada väärikalt põhiseaduse 15. juubelit ning tuua samas see inimestele lähemale”, ütles Tarmo Noop. Noop lisas, et idee sündis üheskoos justiitsministeeriumiga. Põhiseaduse Pilsner on hele õlu, mis on valmistatud traditsioonilisel põhjakääritusmeetodil, alkoholisisaldusega 4,2%. Tarmo Noop ütles, et A. Le Coq on läbi aegade tähistanud väärikaid sündmusi eritoodetega. “Lisaks juubelihõngulisele Põhiseaduse Pilsnerile tõime tänavu juunis turule ka erikujundusega A. Le Coq Premiumi,” lausus Noop. Noop lisas, et kuldkollase purgikujundusega esiktoode A. Le Coq´i tänavust väärikat 200. aastapäeva juubelit. A. Le Coq juubeliaasta tähtsündmuseks oli aprillis turule toodud eripruul A. Le Coq Special. A. Le Coq tõi turule mahlatoodete sarja Aura Tropical 17.09.2007 Eesti suurim joogitootja A. Le Coq tõi esimese Eesti joogitootjana turule uue, premium-klassi mahlatoodete sarja Aura Tropical, mis on valmistatud vaid eksootilistest viljadest. A. Le Coq´i Aura Tropical mahlajookide sarja kuuluvad kolm maitset – mango-sidruni, aprikoosi ja multi troopiliste viljade segu. A. Le Coq´i juhi Tarmo Noobi sõnul troopiliste viljade maitsete lisamine oma mahlaportfelli loogiline samm, kuna iga tootja on huvitatud sellest, et pakkuda oma tootesarja piires võimalikult laia maitsespektrit. „Varem või hiljem jõuavad ka teised Eesti mahlatootjad troopiliste mahlade tootmiseni”, on Noop kindel. Noop rõhutas, et Aura Tropical sarja näol on tegemist ka teise olulise aspektiga – mahlatooted on uue tasemega, kuuludes premium kategooriasse. “Tänu valitud viljade mahlade kooslusele eristub sari ka tavapärasest tihedama konistentsiga, mida on Aura Tropicali puhul tunda isegi valamisel,” sõnas Noop. Noobi hinnangul uutele toodetele mahlasegmendis ruumi on, kuna tarbija eelistab järjest enam kõrget kvaliteeti, uusi maitseid ning järgib tervislikku toitumisviisi.