Avaleht / Uudised / A. Le Coqi uus energiajook arendati koostöös tegev- ja reservväelastega

A. Le Coqi uus energiajook arendati koostöös tegev- ja reservväelastega

27. veebruar 2025

Varasemad uudised

Eelmisel aastal lõi kaubanduses laineid Kaitseministeeriumi poolt ellu kutsutud kampaania, mille raames said mitmed olemasolevad tooted ettevõtete poolt digilaigu kujunduse. Toodete ostust annetati raha reservväelaste fondi, millest rahastatakse reservväelaste võitlusvõime tõstmist. Kampaanias osalenud ettevõte A. Le Coq sai aga koostööst uue idee tootearenduseks, millele andsid sisendit nii tegev- kui reservväelased. Nüüd ongi koostöös arendatud toode – Dynami:t Tactical Energy – poodides saadaval. 

Sisend tuli tegevväelastelt

A. Le Coqi ja Kaitseministeeriumi tihe koostöö sai hoo sisse reservväelaste nädala raames, kui Reservväelaste fondi toetuseks toodi müügile digilaigus kali ja spordijook Arctic Sport.

„Aruteludes tuli selget välja, et vajadus sellise uue toote järele on olemas. Selle konkreetse tarbija jaoks on oluline tavapärasest kõrgem kofeiini- ja energiasisaldus, et hoida fookust ning  taastada energiavarusid. Lisaväärtusena on toode rikastatud nii magneesiumi kui ka B-grupi vitamiinidega, mis aitavad vähendada väsimust ning kurnatust,“ tõi A. Le Coqi brändijuht Jörgen Kippel esile toote olulised omadused. Samuti oli tähtis kriteerium keeratav kork, et saaks toodet pikema aja jooksul sobivate vaheportsjonidena tarbida.

Kaitseministeeriumi kaitsetahte arendamise osakonna juhi Helmuth Martin Reisneri sõnul on A. Le Coq mõistnud väga selgelt reservväelaste vajadusi ning ennustab uuele tootele edu. „Õppekogunemistel on reservväelaste väsimusfoon sageli kõrge ning energiajoogid seetõttu väga populaarsed. A. Le Coqi uus kõrge kofeiinisisaldusega jook vastab kindlasti nii nende, aga laiemalt kõigi vajadustele, kelle elutempo teinekord kiiret energiasüsti nõuab. Lisaks toetab ostja otseselt ka Eesti kaitsevõimet, kuna osa müügitulust annetab tootja Reservväelaste fondi.“ 

Uue energiajoogi valmimisel oli oluline roll tegev- ja reservväelastel endil, kes osalesid maitsetestidel ning aitasid oma sisendiga tootearendusel just see hea maitse ja funktsionaalne tasakaal paika saada.

Otsus poelettidele tuua ja toetada reservväelaste fondi

Kui esialgu oli laual eripartii tootmine vaid konkreetsele sektorile, siis õigepea leiti võimalus uus energiajook tuua ka laiemale sihtgrupile poelettidele. „Selle osas suurim ja olulisem argument on võimalus panustada jätkuvalt reservväelaste fondi, mida iga toote müügist ka teeme,“ sõnas Kippel. Seni on A. Le Coqi toodete müügist Reservväelaste fondi annetatud üle 16  500 euro.

Tähelepanu: Kõrge kofeiinisisalduse (45 mg / 100 ml) tõttu ei ole energiajooki soovitatav tarvitada lastel, rasedatel, rinnaga toitvatel naistel ja kofeiinitundlikel inimestel. Tarbida mõõdukalt!

Jaga uudist