Avaleht / Uudised / A. Le Coq siseneb siirupite turule

A. Le Coq siseneb siirupite turule

10. veebruar 2008

Varasemad uudised

Eesti suurim joogitootja A. Le Coq siseneb siirupite turule ning toob müügile naturaalset mahla sisaldavad õuna-vaarika, kirsi ja õuna-apelsini maitselised Aura siirupid.

Ettevõtte eesmärgiks on saada käesoleva aastaga 15%-line turuosa Eesti siirupiturul.

A. Le Coq’i juhi Tarmo Noobi sõnul on ettevõte juba pikemat aega planeerinud siirupite turule sisenemist, kuna vastav tehnoloogia ja tooraine on A. Le Coq’il juba varasemalt olemas olnud. „Siirupid moodustavad ühe osa kogu joogiturust, millel A. Le Coq veel tänaseni tegutsenud ei ole,” kommenteeris Noop uude segmenti sisenemist. Ettevõtte juht märkis, et uude segmenti sisenemine sobib kokku ka A. Le Coq’i visiooniga – olla juhtiv joogitootja Eestis.

Noobi hinnangul eristub nende toode turul olevatest analoogidest just tervisliku mahlasisalduse poolest. “Usume, et tänu tervislikule, 25%-lise mahlasisaldusega siirupitele saavutame aasta lõpuks 15%-lise turuosa,” on Noop kindel.
Noop lisas, et siirupi tootmine on ühele mahlatootjale loomulik samm, laiendamaks oma mahlatoodete valikut. “Siirup on tuntud kontsentreeritud mahlajook, mida suured pered või lapsevanemad sünnipäevade puhul alati suures koguses joogiks valmistavad,” ütles Noop.

Eestis on siirupite turu mahuks ca 17-19 milj. liitrit arvestatuna ümber valmisjoogile vastavalt tootjate poolt antud soovituslikule lahjendusvahekorrale.

Uued Aura õuna-vaarika, kirsi ja õuna-apelsini maitselised siirupid sisaldavad 25% ulatuses naturaalset mahla, mida on soovituslik lahjendada 1:8-le. Valmisjoogi kalorsus kõigis erinevates maitsetes on 19-20 kcal. Uued siirupid on saadaval 0,5-liitristes plastpudelites ning toote soovitavaks jaehinnaks 12.90-13.90 krooni.
Uued Aura siirupid on suunatud eelkõige lastega peredele, kus on sageli tarvis valmistada suurtes kogustes mahlajooki.

Jaga uudist