Juunis saavutas A. Le Coq ka absoluutse müügirekordi karastusjookide tootegrupis, müües 1,9 miljonit liitrit karastusjooke, mis on 22% rohkem kui eelmisel aastal.
A. Le Coq’i juhataja Tarmo Noobi sõnul on uute rekordite taga edukad tootelansseerimised ja turundustegevus. „Õllede müügiedu taga on A. Le Coq Premium Extra ja Eesti esimese maisiõlle Maiz turuletoomine ning väga häid müüginumbreid näitas ka Alexandri õlle müük, mis ületas eelmise aasta taset 2 korda,” ütles Noop. „Karastusjoogis olid põhitegijateks Valge Klaar, naturaalne kali ja uus turule paisatud koolajook RC Cola,” lisas Noop.
I poolaastal müüs A. Le Coq Eestis kokku 53 miljonit liitrit jooke, mida on 2% rohkem kui eelmisel aastal. Ka poolaastas tervikuna olid suuremad tõusjad õlle (+7%) ja karastusjoogi (+5%) kategooriad. Selgelt vähenes vee müük (-20%). Teistes joogikategooriates (mahl, lahjad alkohoolsed joogid, siider, energia- ja spordijook) püsis müük poolaastas enam-vähem samal tasemel võrreldes aastataguse ajaga.
I poolaastal eksportis A. Le Coq kokku 6,6 miljonit liitrit jooke, millest grupiväline eksport oli 2,3 miljont liitrit. Võrreldes eelmise aastaga on grupiväline eksport kasvanud 47%. Peamised eksportriigid on Leedu ja Läti kõrval Soome, Taani ja Inglismaa.