Avaleht / Uudised / A. Le Coq toob turule lisaks kaks uut siirupimaitset

A. Le Coq toob turule lisaks kaks uut siirupimaitset

27. veebruar 2009

Varasemad uudised

Eesti suurim joogitootja A. Le Coq toob peale aastast siirupiturul olemist müügile lisaks kaks maitset – jõhvika- ja pirnimaitselised siirupid. Siirupid sisaldavad sarnaselt teistele Aura siirupitele 25% ulatuses naturaalset mahla.

 A. Le Coq’i juhi Tarmo Noobi sõnul võib ettevõtte siirupiturul aastaga saavutatuga rahule jääda. „Oleme jõudnud Eesti siirupiturul ühe aastaga ligi 6%-lise turuosani, müües aastaga kokku 130 tuhat liitrit ning usume, et kaks uut maitset suurendavad meie osakaalu turul veelgi,” prognoosis Noop. Noop lisas, et arvestades müüdud siirupite kogus ümber valmisjoogile vastavalt soovituslikule lahjendusvahekorrale, tuleb mahuks kokku ca 1,17 miljonit liitrit valmis jooki. „See arv on peaaegu samaväärne spordijookide müügimahuga, mille osas me oleme turuliidrid,” tõi Noop näite.

Jõhvikatel on põletiku- ja bakterivastane, organismi üldtugevdav ning haavu parandav toime. Kuremarjad suurendavad veresoonte elastsust ja vastupidavust, mistõttu on olulised südame ja veresoonte tervistamiseks. Samuti on jõhvika mahl teada tuntud immuunsüsteemi turgutaja ja külmetushaiguste ravija.

Lisaks turule toodud pirni- ja jõhvikamaitselistele siirupitele on Aura siirupite sarjas veel kirsi-, apelsini- ja vaarikamaitselised siirupid. Seni on kõige enam müüdud vaarikamaitselisi siirupeid.

Kõik Aura siirupid sisaldavad 25% ulatuses naturaalset mahla, mida on soovituslik lahjendada 1:8-le. Valmisjoogi kalorsus kõigis erinevates maitsetes on 19-20 kcal. Uued siirupid on saadaval 0,5-liitristes plastpudelites ning toote soovitavaks jaehinnaks 12.20-13.20 krooni.

Aura siirupid on suunatud eelkõige lastega peredele, kus on sageli tarvis valmistada suurtes kogustes mahlajooki.

Jaga uudist