Tere tulemast A. Le Coqi maailma
Kinnitan, et olen vähemalt 18-aastane
21.01.2015
Soome emafirma otsustas Tartu Õlletehase täielikult renoveerida. Tartu õlletööstuse põhjalikul uuendamisel seati esimesele kohale käärikelder, järgmisele uus keedukoda, siis villimisliin, filter ja uued laod. Tulemuseks oli 1999. aasta alguseks täielikult ümberehitatud Baltimaade moodsaim õlletehas, varustatud tipptasemel tehnikaga.
PET-pudelite liini võimekus oli tõusnud 6500 pooleliitrise pudelini tunnis, valminud oli hoidla 16 käärlaagritankile kogumahuga 1,3 mln liitrit. Aasta lõpuks oli paigaldatud villimisliin võimsusega 15 000 liitrit tunnis.
Tippkvaliteet tootmises andis võimaluse mõelda ambitsioonikamalt ka turunduse ja müügi suundadel. 1999. aasta maikuus võeti taas kasutusele A. Le Coq’i kaubamärk, mida hakkasid esimesena kandma õlled Premium, Porter ja Pilsner ning mineraalvesi Vichy. A. Le Coq’i traditsioonide jäädvustamiseks kinkis Olvi Fond tehase avamispeol 3. juunil 1999 õllemuuseumi rajamiseks 100 000 Soome marka. Õllemuuseum ise avati laiemalt külastajatele 1. juulil 2003.
Tänu oskuslikule juhtimisele, toodete kvaliteedi tõusule ja heale turundusele ületas 1999. aasta suvel õlle nõudlus pakkumist umbes kolmandiku võrra. Kordades kasvas ka karastusjookide, vete ja long drink’ide läbimüük ning eriline edu saatis siidreid. A. Le Coq’i kaubamärgi turuletoomine valiti Eesti Turunduskeskuse ja Marketingi Instituudi poolt 1999. aasta turundusteoks.