Avaleht / Uudised / A. Le Coq: iga neljas õlu müüakse sadamapoes või laeval

A. Le Coq: iga neljas õlu müüakse sadamapoes või laeval

12. juuli 2013

Varasemad uudised

Eesti suurima joogitootja müük laevadele ja sadamapoodidele on viimase aastaga kasvanud nii liitritelt kui rahaliselt 30%. Kõige suurema osakaaluga eksporttoode laevadel on A. Le Coq Premium. Õllede müügikäive kasvas aastaga 33%, sellele järgneb G:n long drink (kasv 34%) ja Fizz siider. A. Le Coq’i õlle, long drinki ja siidri eksport laevadele ja sadamakauplustele on alates 2005. aastast kuni tänaseni kasvanud ligi 12 korda.

2013. aasta esimese 6 kuuga müüs A. Le Coq nimetatud segmenti ligi 7 miljoni euro eest lahjat alkoholi.

“Eestis ei arvestata travel trade segmenti reaalselt ekspordi hulka, sest Eesti riik saab sellelt sarnaselt sisemaa müügiga aktsiisi, kuid sisuliselt on tegemist reaalse ekspordiga, “ ütles  A.Le Coq-i juht Tarmo Noop. Noop lisas, et turistide poolt kaasa ostetav lahja alkohol on väga suur Eesti riigi aktsiisikassa tõstja. “Tänasel päeval moodustab travel trade segment 25% kogu Eestis müüdud õllest ja ligi 35% siidritest ja long drinkidest,” ütles Noop ja lisas, et ilma selle segmendi olulise tõusuta viimase viie aasta jooksul oleks riiklikud aktsiisilaekumised, vaatamata aktsiisistõusule, selgelt miinuses.

A. Le Coq õllede müük travel trade segmenti on 2005. aastast kuni tänaseni kasvanud liitrites ligi 10 korda, siidrites 50 korda ja long drinkides üle 100 korra.

Jaga uudist